en söndagskväll

Hej! Det är helg, söndag kväll och då slutar det alltid med att jag sitter och kollar gamla bilder.. igår träffade jag både Emelie & Linnea. Jag och Emelie möttes upp på stan satte oss på vårat gamla fik som vi alltid satt på när vi gick i gymnasiet.. pratade om allt som har hänt den senaste tiden (för det sjuka är att vi faktiskt inte har sett varandra på flera år! förutom att hon dök upp på jobbet av en slump.)  Men det var så mysigt att träffas i några timmar och komma ikapp. Vid 16-17 så skulle hon åka hem och då vart det tajmat att möta upp Linnea för biomys & prat där med. Vi kollade på "miss Peregrines hem för besynnerliga barn" och den var himla bra tyckte vi!. Glad att jag fortfarande har kontakt med dom, för man hinner inte ses ofta alls men när man väl lyckas hitta tillfälle för det så är det som om vi sågs igår. Man var ju så bortskämd i skolan då jag fick träffa dom varje dag. 
Den här tjejen saknades såklart också. ♥
Det här var ett tag sen, men så roligt att kolla på!  
haha :') 
& så magaluf såklart! där hade vi kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0