ogillar delar av internet just nu&hur dom påverkar mig

förstår inte hur mycket som har förändrats på 10 år. Så glad att jag växte upp innan det blev på det här sättet. Man pratar knappt i verkligheten längre allt man säger till varandra nu för tiden gör man genom text & när man gör det så blir allt så mycket hårdare. Folk hatar så mycket & det läskiga är att så många älskar att hata. Man gör små saker stora och förlorar vänner som man inte alls skulle ha förlorat om det inte vore för att man inte tog det via internet. ryckten,skit ja usch. 
 
Har alltid varit tjejen som jämt tar bilder massvis med bilder, för att jag tycker så mycket om det.. jag gillar att spara minnen, göra böcker, tavlor, filmer ja ni fattar jag har ett intresse för foto och det har jag nog alltid haft. 
 
för ett tag sen tog jag bort snap & nu även facebook. Allt som har med hat&ångest vill jag bara stänga ute från mitt liv nu.. det är inte värt att må det minsta dåligt över en sådan löjlig sak. Kan hålla på med mina bilder på insta&nu denna bloggen. 
 
kommer väl inte alltid vara så här anti men just nu så är jag det & har varit det en period. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0