när man inte kan sova..

Har varit trött hela dagen pågrund av att jag inte kunde somna igår.. kommer hem vid 23 helt död men så fort jag försöker somna så börjar man såklart tänka vilket leder till att jag nu igen inte kan somna.. och nu hamnade jag visst här bara för att försöka koppla bort det jag tänker på. Kommer alltid in i det här mönstret haha löjligt nog. & imorgon ska jag upp tidigt såklart..och har egentligen hela dagen fylld med roliga saker jag ska göra men ångest & stress kan förstöra så mycket som ska vara roligt.. hoppas på att det inte gör det imorgon. 
 
till något roligare.. en bild från när vi firade joss för någon vecka sedan. 
hiihi & den här. Den här bilden gör mig glad. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0