mål 2015.

Har som mål att jag ska resa minst 3gr 2015. 
 - Till thailand ska jag om ca 1-2 månader med Siggis! Kommer vara där i 2 veckor. Ångrar att vi inte tog 3 veckor för finns så många ställen man vill till när man åker till thailand. Ställerna som vi i nuläget har tänkt oss är: Bangkok,Krabi,koh samui & sen vill vi till nån/några av alla öar. Någon som har varit där får gärna kommentera vad som är mest värt i thai. ♥
- Nästa ställe jag vill till är Kroatien. Hit har jag och Elin bestämt att vi ska! Blir våran första resa! Lånade två bilder av min syster som var där förra året & hon pratar så bra om det. ♥
-Den här bilden är från egypten där jag var med Lowisa&Emma, sjukaste resan men vad kul vi hade!
- Har alltid viljat åka till Grekland! Sen jag var liten.. Farmor säger alltid att Santorini är det finaste stället hon har varit på. Hit skulle jag vilja åka med mina syskon eller hela familjen. 
 
& så har jag 3 till ;) Som får vänta. 
-weekend i Rom 
-Mexico
-fira nyår i New York. 
 
hahha ja, jag vill till så jädra många ställen,men vem vill inte det? Resa är verkligen det roligaste man kan göra & när man har chansen så ska man ta den. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0