lite av allt, den senaste veckan.

Skulle träffa elin idag men får se hur det blir med det. Tänkte kanske gå iväg till mormor&morfar om en stund också för har inte träffat dom på länge nu, blir alltid så glad av att hälsa på dom! Ska bara vänta på att mammi ska komma hem så tar jag med henne dit :). Ska dit imorgon också för att klippa lilla micra :) 
har köpt dom här två böckerna tills jag flyttar mest för att kunna laga mat till morfar när han kommer hem till mig, han är ju både vegitarian,gluten&laktos så är inte så lätt att komma på roliga saker att laga. 
förra veckan så överraskade yoshi med tårta m.m, så himla fint av henne! Överraskningar som denna är det bästa jag vet! småsaker kan betyda så mycket. Speciellt när hon vet hur det har varit dom senaste månaderna. stannade till sent på kvällen & bara pratade, det är dom kvällarna som är bäst!. 
i tisdags åkte jag pappi & sassi runt och kollade i möbelaffärer. Jag köpte ett litet köksbord & ett soffbord. Hahha älskar hur glada dom ser ut på första bilden när vi sitter och äter ;). 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0