If you don't stand for something you fall for anything.

var ute med lillen nyss, försökte ta några bilder på han.. men det gick ju inge bra för det ville han inte alls gå med på ;). Vart en riktig festhelg denna helg, var ute både fredag & lördag och hade roligt båda kvällarna! Sov hos sigrid på fredagen efter att vi hade varit på harrys där det såklart mest var gamlingar fast hade himla kul där iaf! och vaknade tidigt så hann städa hennes lägenhet och gå och handla goofrulle för att överraska henne på födelsedagen, hon är ju inte så lättväckt som tur är. tog bussen hem vid 18 och gjorde bara iordning mig för att åka in och träffa Nea, var jätte roligt att se henne igen ♥ som det alltid är!  Idag har jag jobbat några timmar och ju känner jag att jag behöver sova någon timma för sov inte så mycket inatt. Hoppas att ni hade en bra helg!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Var jätte kul att träffa dig igen också! <3

2014-10-06 @ 22:26:34
URL: http://inputthoughts.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0