dom senaste dagarna i bilder och lite text

började somsagt helgen med relaxen med dessa tjejer, så mysigt! timmarna bara flög iväg. 
åt & drack såklart gott gott där. 
och så slutade det med att jag och yosh gick ut, bra kväll ♥
piggnade till vid 2 tiden på lördagen och då åkte jag in till syster och vi åt på indigo med nathalie, såååå gott! 
& så utgång på det också ;) 
när jag kom hem så vart det massa gos med den här killen! 
måndagen var vi hemma hos sigrid och fikade sen vart det bio. 
filmen var inte så bra lite knäpp tyckte jag, men kvällen var super iallafall sen på natten där vart jag ju sjuk som jag fortfarande är nu så efter detta har jag inte gjort någe utan bara legat i soffan ( hahah älska att jag också gör det nu när jag skriver) Nu blir det mellomys med halva familjen tror jag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0