drömmer mig bort bland resor

hej igen, sov till 13:30 idag! vart ganska förvånad när jag vaknade.. men det var skönt även fast jag inte är en sån som gillar att sova bort halva dagen men har ändå inte gjort någe speciellt idag. Just nu sitter jag i badet och planerar att sitta här ett tag, ska kolla bloggar och sedan slå på en film. och hålla tummarna för att min dator inte ska gå sönder.. pappa tjatar jämt om att jag inte får kolla på film osv när jag badar men nu är han inte hemma så passar på ;) fler som gör så eller? Här kommer några olika random bilder från olika resor.
behöver verkligen resa snart, vill åka till thailand i vinter men verkar inte vara någon som är så på på det, ska tjata på vännerna. Annars så skulle jag vilja åka till mexico ♥ eller egentligen vart som helst fast krav på att det ska vara varmt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0