första maj, älskade maj

 
snygg bikini från nelly, dock lite för dyr.. över 1000kr tror jag att den kostade? synd! Nu är jag helt frisk och det känns så himla skönt! att vara magsjuk är nog det värsta som finns, så vidrigt blä. Så det är därför jag inte har gjort så många inlägg här som jag brukar. Är ledig i över en vecka nu så har massa härliga planer med vänner och på lördag är det min födelsedag också! herregud jag blir 20 år, åldersnojja! Nu håller jag tummarna för att det kommer vara sol imorgon så att vi kan åka iväg till en sjö och bara vara... annars blir det väl något annat kul! Hade ni en bra valborg förresten?
idag vart det premiär grillning också, riktigt mumsigt! söta pappsen♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0