I have found that if you love life, it will love you back.

hej på er! Idag har jag inte gjort mycket, planerna vart ändrade så stannade hemma..tog på solglasögonen och gick en långpromenad med bonzo, så skönt att bara gå runt och lyssna på musik. Åkte till kumla en snabbis och köpte smink,jordgubbar & en cocosnöt haha japp! en cocosnöt! det roliga var att jag kämpade som tusan med den där nöten.. slutade med att jag gick ut och hämtade en hammare och när jag hitter på marken och hammrar så kommer mamma hem, kan säga att hon skrattade åt mig. Efter det så var vi riktiga svennsons och kollade på melodifestivalen men det är ju något man ska se tycker jag iallafall! åt massa gott och nu blir det att slå på en film och sen sova! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0