Underbar helg + äntligen en ny dator♥

Hej! Nu hörreni har jag äntligen köpt en ny dator! Så nu blir det lite lättare och roligare att blogga. De senaste dagarna har det hänt endel.. fredagen slöade jag bara hela dagen men senare på kvällen så fick jag panik och ringde yoshi och sa att vi var tvungna att gå ut och det gjorde vi (hon räddar mig alltid) kom inte hem förrens halv 5 på morgonen.. så var inte överdrivet pigg på att gå upp klockan 9-10 dagen efter men åkte in till stan med pappa och vi fixade klart det sista med datorn och efter det mötte jag upp alex på stan och vi gick runt och letade presenter till Nea som vi skulle fira senare på kvällen. Åkte hem till Alex och gjorde iordning oss för att åka till Nea där vi åt mat och spelade spel innan vi åkte till ett ställe som hette stats tror jag? Där vi hade riktigt kul och dansade till stängning. Sov hos Nea och på morgonen så vart det frukost och sagan om ringen innan det var dags för mig att stressa iväg till bussen för att träffa syster för shopping,mat&bio (ego) bion var bra! så den filmen tycker jag att ni sa kika på! Åkte hem från Lowisa vid 22 och somnade direkt och sov till 11 idag, skönt att sova ut eftersom jag inte fick så mycket sömn ihelgen. Här har ni lite bilder från lördagskvällen, tyvärr bara iphonebilder.. men det får duga! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0