"Sometimes the heart sees what is invisible to the eye"

hej på er, idag vaknade jag vid 10 och fick lust att ta en promenad men ångrade mig ganska snabbt när jag märkte hur kallt det var ute, snön har kommit igen.. skulle egentligen vara ledig idag men vart ett extra pass så jag börjar vid 16. Har träningsvärk och skulle helst av allt sova i några timmar till. Vet inte om jag kommer kunna uppdatera så mycket för blir mycket jobbande i 1-2 veckor nu men kikar väl in ibland då och då. ha det bäst!

Kommentarer
Postat av: Isabella (tinkerbella.se)

Svar: bodde på ett hotell 2 min från Eiffel tornet som hetter Mercure paris centre tour eiffel. Superfint och grym personal!! Rummen var jättefina och sängarna så himla sköna. Låg jättenära en metro också "Champs de mars tour eiffel" så det var lätt att ta sig in mer till centrum. Men vill ni bo nära tornet och se det varje gång ni stiger utanför hotellentrén (såå mäktigt!!) kan jag rekommendera detta hotell :D Kram

2013-02-07 @ 17:26:42
URL: http://tinkerbella.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0