I think I'm in food heaven

heej på er! igåkväll åkte jag iväg med mammi & emma och handlade lite.. efter det åkte jag hem till elin och sov över där, skönt att träffa & prata med henne♥ när hon drog iväg till skolan så åkte jag upp på stan och växlade pengar och köpte lite grejer inför resan.. bla dessa solglasögon men när jag kom hem så hade såklart mina andra solglasögon som jag beställde för några veckor sedan kommit (dom översta rayban)
hade beställt två par men den ena vart fel och inte alls lika de jag beställde så har mejlat den konstiga sidan som jag beställde ifrån men tror att jag ska ge dom till pappa istället. De nedersta är från lindex & kostade 79:-
gammal bild på oss två♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0