You must be the change you wish to see in the world.

vaknade vid 10:08 av att syster smsade och frågade vilken tid jag skulle komma till henne, fick panik och drog på mig kläder och cyklade till bussen som gick 10:27, trodde aldrig att jag skulle hinna men det gjorde jag! fast när jag väl satt på bussen så insåg jag att jag inte hade kollat mig i spegeln inte ens hunnit borsta igenom håret.. så jag hoppas verkligen att ingen såg mig hahha. Sen vart det träning med syster och kan säga att mina armar värker just nu! 
efter träningen gjorde vi mat, jag gick iväg till ica och skulle köpa grillad kykling, när jag är där och ser att det bara finns en kvar och då märker jag att tanten brevid mig också ser att det bara fanns en kvar så vart lite "tävling" men slutade med att jag tog den ;). köpte med jordgubbar också och dom var jätte goda! smakade nästan som svenska♥ Detta är något jag vet att jag kommer äta mycket i sommar! jordgubbar & vanilj kesella, så sjuuuuuukt gott! hahah ja det var dessa bilder jag har tagit idag.. bara matbilder ska bli bättre jag lovar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0