Uppdatering: de senaste dagarna

(skrivet i måndags, men publiserades aldrig) hej på er! Igår när jag kom hem från mitt 11timmars pass som gick förvånadsvärt fort.. jobbade med härliga emelie och efter det bästa syster, var iaf heeeelt död när jag kom hem,mina fötter gjorde överdrivet ont... så idag tog jag sovmorgon och vaknade vid 11 men slöade i sängen till 12. Nu har jag varit riktigt girllyy och gjort mina naglar och har också lagt en ansiktsmask. Fast jag är en sån person som får lite smått ångest om jag inte har gjort något "meningsfullt" på hela dagen så nu har jag börjat med "projektet:städa min garderob" lovar att jag kommer ångra detta för det tar ju 100 år känns det som. vi hörs lite senare! puss ♥
det där med "projekt städa garderoben" ärligt talat så hände det aldrig.. istället så gick jag ut på en 2 timmars promenad och efter det så lagade jag maten som ni ser på bilden, det är lax med fetaost/pesto tjohojs på ser lite creeepy ut på bild men vart super gott! 
och idag onsdag så har jag umgåtts med min yoshi, vi bestämde oss för att baka bullar jag kollade när bussen skulle gå och ser att den går om 5 min så det var bara att slänga på sig kläder,packa snabbt som tusan och stress cykla till busshållsplatsen.. typiskt mig javisst! men jag hann ju med bussen iaf! haha älskar bilden på mig och bonzo som jag tog innan vi gick ut på promenad imorrse. 
vart bakning samtidigt som vi lyssnade och sjöng till disneylåtar♥ och efter det vart det kollade vi på några filmer,cockpit& nån annan som jag inte kommer på just nu(irriterande) yoshi vad tusan var det vi kollade på?. yoshi skjutsade hem mig för någon timme sedan så nu ska jag snart sova, imorgon har jag tänkt att åka till gymmet.. tror ni att jag håller det? måste jag göra eftersom jag skriver det här.. om jag nu kommer in, det gjorde jag knappt förra gången hahah. 
yoshi som väntar på bullar, mumsiga vart dom! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0