tjejen med mest otur

Irriterande att gå upp klockan 07:30 & ta bussen 08:40 för att gymma och sen så kommer man inte ens in? Jag förstår inte vad det är för fel på mig eller mitt kort... antagligen är det mig det är fel på (somvanligt) vart så himla arg så att jag ringde/smsade nästan alla på min kontaktlista utan någe svar för alla låg ju såklart och sov.Efter mitt tredje och sista försök tappade jag tålamodet och tog bussen hem igen men innan bussen gick hann jag köpa dessa träningstights dom kommer ifrån cubus och kostar bara 249:- alla träningskläder är så överdrivet dyra så vart nöjd över att hitta ett par tights som inte kostar 499:-  hahah ja så nu är jag hemma igen och vill fortfarande träna så jag får väl hitta på någotmen först måste jag laga någon mat. Hoppas ni har haft mer tur än jag idag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0