sea horse center

Efter att ha letat massor så hittade vi sea horse center, en jätte glad gubbe mötte oss och frågade om vi ville rida sen tog fick vi varsin häst och red iväg. Vi kom dit ganska sent och det började bli riktigt mörkt. 
I början satt jag och log som jag vet inte vad, har inte ridit på jätte länge och har saknar det så! vi red ner till havet där det vart full galopp, så sjukt härligt! Och gubben som red med oss var knäpp,galen och himla rolig. Skrattar fortfarande när jag tänker på hur han peppade emma som nästan för första gången red. Han skrek "wiihhhoooo" nästan hela tiden och babblade på. 
När vi efter 2 timmar kom tillbaka till gården gick vi runt och hälsade på alla hästar, jag tyckte om denna söta. 
Man märkte verkligen att det var ett bra ställe och att dom älskade sina hästar, det var mycket finare än vad jag hade förväntat mig och alla människor där var så glada och trevliga. 
hiih det knasiga fölet! Dom hade inte bara hästar utan dom hade kameler,apor,katter,hundar,åsnor m.m
gulle! "next time we put you on a donkey ore a monkey" hahah emma ;) 
sen vart vi bjudna på dricka och satt och pratade, efter det skjutsade gubben hem oss till vårat hotell. 
stannade vid ett ställe som han sa att vi var tvungna att se. 
 
avslutar med en till bild på mig & pållen, synd att det vart så mörka/suddiga bilder. Och förresten om ni åker dit så gör inte samma misstag som vi och åk taxi utan ring sea horse center så kommer dom och hämtar er ;). 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0