Med kaffemuggen i min hand

Efter att ha läst samma text på ca 15 sidor 10-20 gr skrivit ner massa anteckningar i blocket så känner jag att jag inte kan eller kommer ihåg ett skit? Pluggade igår och läste egenom det ihelgen, men fortfarande inget? herregud. Och just nu är jag så slut i huvet och ser dubbelt när jag ska läsa allt igen. Vilken otursdag jag har idag? och inte nog med det så blir morgondagen värre har fullt upp: möte med lärare 08-09 prov 09-14 utvecklingssamtal 14:30-15:00 plugga inför nagelprovet 15-16 sedan ta mig till jobbet för jag börjar klockan 17 och slutar 22 gaaaah. Ursäkta för de jobbiga inläggen... nu ska jag åter igen läsa egenom texterna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0