konstig men rolig dag med elinpelin

När stressade jag skulle springa till bussen så kollade jag på mobilen och såg att jag hade fått sms från rektorn som skrev att lektionen var inställd och det var den bara den lektionen jag hade så jag gick snabbt ut med bonzo och sedan när jag kom in somnade jag direkt och sov till 14:30!! & då började stressen igen kollade åter igen buss till stan och då gick bussen 14:48 så slängde på mig några kläder & upp med håret i en ful toffs.. Mötte upp elin på stan och vi åkte till gustavsvik och simmade och efter det följde jag med henne hem♥ Kom nyss hem & det konstiga är att jag är trött? har ju sovit överdrivet mycket idag..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu linni taggar vi strandkroppar!!

2012-01-11 @ 23:39:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0