i need a man how thinks it's right when it's so wrong


jag just nu. nästan alltid när jag är sjuk så har jag jätte stor lust att blogga hela tiden... man har lixom inte så mycket annat för sig. Imorgon ska jag iväg till skolan igen för kan inte missa så mycket,tycker att jag blir sjuk ofta? jätte jobbigt! men idag har jag mått helt okej speciellt nu på eftermiddagen efter att ha tagit ett antal tabletter så har jag varit jätte rastlös. Förresten så färgade mamma min utväxt isöndags, gillar att ha mörkare färg i botten och lite ljusare i längderna mycket roligare att ha så än samma färg i hela håret, men jag ändrar mig väl snart igen.
strawberry blonde- har min favorit hårfärg väldigt länge , vad har ni för favvo?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0