Sitter i skolan och väntar på att klockan ska gå fortare

Sitter iskolan och väntar på att mormor ska bli klar så att jag kan möta henne. Vi ska åka till en sömmerska som ska kolla på mina "ritningar" till min balklänning, hoppas verkligen att hon kan sy den! För skulle vara så kul att ha en klänning som man helt och hållet själv har bestämt hur den ska se ut,vilket matreal det ska vara osv.

Idag är det också löndag wihi men denna månad blir det inget sko-shoppande(buhuuu)ska lägga alla mina pengar på en resa som jag ska åka på med några härliga tjejer från klassen senare ivår. kommer nog bli föör kul är så taggad så jag vet inte vart jag ska ta vägen för resa det måste nog vara det roligaste som finns, eller hur? Men nu sket sig helgen i london som jag hade planerat men det får jag ta lite senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0