varning.

Hoppas att ni inte vart rädda nu ;) ser ju helt förjävlig ut men ja ibland gör man det med, speciellt när man är sjuk (då får man se förjävlig ut) ligger i sängen och har försökt sova men går inte med min huvudvärk så det vart att jag fastnade här istället såklart. Dom flesta utav mina vänner är ute och dansar och festar just nu och jag är en aning avundsjuk kan jag säga! & egentligen så skulle jag ha jobbat fredag,lördag,söndag men det går ju inte nu med min dunder förkylning,ögonfluss och ständiga huvudvärk så min snälla syster hoppar in istället för mig
& jussste skulle ju ha lagt in parfym och det dära men har inte orkat lägga in bilder från kameran,slöis jag vet..



Kommentarer
Postat av: Lowisa

kryaaaaaaaa! <3

2012-04-16 @ 14:14:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0