lucky grey

Dessa är påväg hem till moi från sheinside men från den sidan så tar det ju hundra år innan dom kommer med posten så man hinner glömma saker man har köpt innan man ens har fått hem dom, dessa var några veckor sedan jag beställde så hoppas att dom kommer snart den högra ser så gosig ut såg den på patrica bright och den med lucky vill jag ha med till bråvalla och ha med mina levis shorts.. haha ja jag vet att det är as långt kvar men skitsamma. längtar så sjukt mycket till bråvalla just nu och vill bara tönta omkring med yoshi & ricki och vara just det som står på tröjan lucky ;) haha tönt! Det som är bra med sheinside är att dom får in kläder varje dag & dom har väldigt grymma priser och rabatter på nästan allt. man får också poäng som man kan använda när man handlar så det slutar nästan alltid med att man har rabatt på sina köp! Så då kan det ju vara lite okej att vänta lite extra. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0