orange is the new black

Hej där! Har försökt fixa så att jag kan lägga över bilder från min mobil men lyckas inte hahah blir galen... är ju där jag tar massa bilder varje dag. 
 
men men, i helgen var det putte i parken & hann umgås med Linnea & Lowisa mfl vilket var jättekul! Fick lite festivalkänsla nu inför bråvalla som jag ska åka på om ca en vecka! Men innan det jobbar jag alla dagar förutom torsdag då min syster emma fyller år + att det är midsommar fredag & jag har så himla många saker att göra inför bråvalla och inför annat. Det blir mycket men det blir kul! 
på söndagen lämnade jag knappt sängen utan jag kollade HELA nya orange is the new black. Så bra! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0