2 0 1 4

Vet knappt vart jag ska börja när jag ska skriva om året 2014, kan väl börja med att vara ärlig och säga att det har varit det värsta året som jag någonsin har haft. Har haft så många nedgångar att jag inte kan räkna dom längre, blivit sviken,svikit andra men mest av allt så har jag svikit mig själv...så för mig så känns det som att 2015 inte kan bli något annat än bättre, eller det hoppas jag/det måste vara så. 
 
-"Lägg aldrig energi på någon som inte ger lika mycket tillbaka." 
 
 
"att ha någon som ställer upp i alla lägen" Något jag har lärt mig detta år är hur sjukt jävla underbar pappa jag har, önskar verkligen att alla ska ha en sådan person i sina liv. Att alltid sätta andra personer i första hand har jag nog ärvt av dig.Göra saker som människor inte märker av,alltid göra det lilla extra och det går nog inte ens att beskriva vad du gör för att våran familj ska vara hel. Någon dag önskar jag att jag kan ge dig lika mycket tillbaka om inte mer. 
 
 
en till sak som jag har förstått under detta år är att "när man blir äldre så uppskattar man personer mer"  Vi lär oss nya saker av varandra hela tiden. & Jag ser er inte längre bara som mina systrar utan också som mina närmnaste vänner. Alla är så unika i sig, men samtidigt så är vi ändå så lika. ♥
 
- För det är ju så,alltid familjen först. 
Vännerna som bryr sig, dom märker & dom hjälper. Ibland är det ingen som märker, då får man hjälpa sig själv. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0