mysiga dagar med jossan och sigrid ♥

tisdag: åkte jag iväg till stan/marieberg/ikea med mina tjejer. Vi åt mat på ikea (haha) köpte med oss lite gott vin och plockmat hem till sigrid. Yoshi skulle på träning vid 21 så då gick jag och sigrid på promenix i regnet. 
efter det vart det spel och prat till runt 3 på natten. ♥
vi vaknade nog inte förns vid 1 dagen efter och började med att göra min favvo soppa och lägga oss på madrassen framför gårdagens paradise, haha älskar att höra sigrid babbla om hur mycket hon hatar det programmet. Sedan gick vi iväg och handlade och stannade på sveas för semla, kaffe & ännu mera prat. 
efter det vart det madrassen igen och vi kollade på en grym film! Law abiding citizen. Kolla på den! När man jobbar helg så får man göra vardagar till helg istället, haft det så mysigt och roligt ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0