a part of him

hej på er! kom precis hem ifrån jobbet... har varit lite seg på att blogga under den senaste tiden.. eller jag är ganska seg på att blogga överhuvudtaget hahah! Men imorgon är jag ledig så då ska jag komma ifatt. Något som jag taggar till just nu är 100% party kryssningen! Har bokat med några härliga personer efter mycket mycket krångel men nu är allt klart och jag är så taggad så jag vet inte vart jag ska ta vägen! Har bara varit på en kryssning och det var studentkryssningen och där hade jag så sjukt kul! Så jag hoppas på att den här blir minst lika bra om inte bättre & äntligen ska jag och elin iväg på något så himla länge sen vi drog i väg på något sånt här!♥
bara 8 dagar kvar!
här är ett nytt linne som jag köpte för någon dag sen, från bikbok ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0