nu vill jag bara sova så att tiden går snabbare

sådär, vilken dag alltså! Varför slutar det alltid med att man packar dagen innan? Vart så stressad så slängde kläder runt omkring mig överallt.. verkligen överallt.. mitt i allt så kommer mamma med mina favvo jeans som jag skulle ha med mig men hade råkat göra något galet med dom ifredags så det var massa svarta fläckar på dom och nu hade dom istället blivit missfärgade och fula i tvätten & det vart droppen! hahaha efter att ha ringt och klagat lite och pratat med yoshi så vart jag på lite bättre humör och försökte börja packa igen och lyckades. Nu vill jag bara sova så att det kan bli morgon♥ vi hörs om några dagar igen! känner på mig att detta kommer bli underbart! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0