en sådär as dubbel bra torsdag är det idag

hej på er! Idag har varit en riktigt bra dag! Tog en riktig sovmorgon och segade hela morgonen framför oc och vid ett någongång så hämtade yoshi mig och vi åkte in till stan för att gå på bio (inlägget innan detta) och filmen var riktigt bra, både jag och yoshi grät hahah, riktigt skönt att gå på "dagbio" det var vi och kanske tre person till i hela biosalongen och efter bion åkte vi till willys för att yoshi skulle handla lite. När jag kommer hem så märker jag att jag har råkat ta med yoshis mobil och det är ju så himla typiskt mig.. så tror att hon snart kommer hit och hämtar den. 
passade på att sno lite parisbilder från hennes mobil, mohahhaa! visar er mer bilder senare, roligare att dela upp det. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0