a great film should seem new every time you see it

idag stod klockan på 04:40 lyckades ta mig ur sängen vid 05:10 gjorde iordning mig och cyklade iväg till jobbet vart superpigg efter några koppar kaffe och efter jobbet hände något som inte får hända! jag ramlade med cykeln hahahah åh så pinsamt fast kan inte sluta skratta åt det för borde ha sett så jäkla löjligt ut! Och det tyckte nog småtjejerna som såg mig också... åh herregud & så skriver jag det här, var bara tvungen ;) jaja. Nu har jag ont i magen/huvet så ska ta mina älskade ipren tabletter och sedan läsa tidningen som jag köpte med mig hem. Fick förresten en överrasning i brevlådan idag, vad ser ni på bilden här ovanför: mineral puder,rouge,ögonskuggor och en liten sminkväska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0