one good thing about music,when it hits you, no pain

-sov hos elin både tis&ons och på onsdags morgonen började vi med att försöka göra våfflor istekpannan men
det fungerade inte speciellt bra.. så vi körde i toast grejen och då fungerade det utmärkt! 
-slöade framför film och gosade med söta hamstern,efter det tog vi bussen upp på stan och jag köpte
äntligen nytt puder! Vet inte hur länge jag har tjatat om att jag behöver det.. 
-sen satte vi oss på bara vara och vart kaffe för mig och cola för elin och här någonstans fick vi för
oss att vi skulle gå ut, så tog bussen hem gjorde iordning mig och tog bussen till stan igen och mötte upp elin. 
-gick till bells,ivy& till sist strömpan hade en riktigt rolig och knäpp kväll & den avslutades med att
klippa sönder mina klackar för att jag fick panik för att jag inte fick av mig dom.. typiskt moi. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

bästa <3

2013-03-29 @ 18:33:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0