detta har jag gjort de senaste dagarna

Nu kommer ett sånt där inlägg om vad jag har hållt på med de senaste dagarna. 
 shoppade med mammsen och efter det åkte vi till mormor och morfar och fikade rabareberpaj som pappi hade bakat.
träffade saknade yoshi och åt jensens för 25kr, då var vi ganska nöjda! 
åkte vidare till hällabrottet för att bada och sola!
ätit glass med dessa tjejer i kumla ♥ älskar att dom valde två kulor glass & fick överdrivet stora. 
tältning har jag också hunnit med, något som vi jämt gjorde för några år sedan. nostalgi ;) 
drack vin & dom andra kämpade med tältet,det där tältet var inte det bästa för jag vaknade med huvet utanför tältet! 
så himla fint där på kvällarna men något äckligt som hände var arr när jag skulle gå och hämta något i bilen så hoppar det upp en jädra räv i ett träd och glor på mig i en sekund och sen hoppar den ner igen.. vart livrädd ju! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0