I have learned that to be with those I like is enough.

åkte och badade med mina hjärtan ♥
yoshan kämpade med att försöka blåsa upp sin grej men det gick inte så bra ;) 
hahah sigrid var nöjd! 
var hål i den där grejen så det kom in vatten, hahah jossan har alltid en sån himla tur. 
åkte hem till yoshi och började grilla och dricka gott. 
ricki var grillmästare ;) 
vi upptäkte hur kul det var med studsmatta igen haha :) 
weeei "sigrid gör det igen jag vill ta kort på det" och efter det var den drickan nästan slut. 
knäppisar!
haha älskar den här bilden på sigrid..
gullepluttarna ♥
grön gurkdrink som vart rikigt god faktiskt, även om den ser lite creeeeapy ut 
massa god mat ♥ 
hahhahahha garvar bara åt denna bild ;D 
♥ min goooding 
ännu mera skratt!
finaste solnedgången (som jag inte hann fota helt)  och kubb!
vi vann första och dom andra, tredje gången vet jag inte vem som vann?
efter kubbet vart det lite bad och studsmatta igen och sedan spel. himla lyckad kväll tycker jag, hade 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0