Don't take life seriously,you'll never get out of it alive

dagen har varit toppen! först fika och shopping med elin på marieberg. fick skrattanfall när jag inte hittade min legitimation när jag skulle handla nässpray hahah löjligt löjligt.. sen vid 4a tog elin bussen hem♥
hahah fresch, yoshi hämtade upp mig med bilen när hon hade slutat och båda var vrålhungriga så bestämde oss för billig korv på ikea och efter det bjöd yoshi på mjukglass som jag fick mata henne med i bilen. 
okej den här bilden dör jag lite smått av hahahhahahhah, vi skulle till partaj & kolla på maskerad grejer men dom hade tydligen bara öppet på måndagar!? wtf? så vi åkte runt lite till korthuset osv.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0