hemma igen!

Hej på er! Nu är jag hemma igen efter en gaaaaaaalen vecka i egypten. Vi hann med så mycket grejer på våran resa, haft obeskrivligt kul! och strålande sol varje dag! Vet inte riktigt vad jag ska börja med att skriva....är lixom lite för mycket. Har inte bilderna än för dom har min syster så jag får nog dom någon gång i veckan hoppas jag och då kan jag skriva lite mer, har iallfall varit underbart och jag längtar tills en ny resa! (somvanligt) 
Hade ju systemkameran med mig men den användes knappt, jobbig att släpa på. Men några iaf! 
någonting som ni måste göra när ni åker till egypten är att snorkla! Så sjukt häftigt, kändes lite som en film. amazing! bilderna är inte mina utan googles.. men det var ju sådär det såg ut, fast bättre ;)  Egypten är känt för att ha bra snorkling men jag trodde verkligen inte att det skulle vara såhär bra! Sjukt sugen på att ta dykar sertifikat efter detta! 
bild från andra kvällen tror jag.. innan vi skulle ut! Mina fina systrar♥
& idag fyller Lowisa år också!! & det ska firas massor ihelgen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0