Har ni börjat med julklapparna?

Igår när jag var på stan så började jag leta efter julklappar, hittade inga alls. Men idag när jag kollade på roliga prylar osv på nätet så hittade jag massor, så klickat hem lite julklappar till min familj. Tycker det är jättekul att köpa och ge bort julklappar, det jag tycker är jobbigt är stressen om man köper julklappar försent så iår börjar jag tidigt och är faktiskt redan snart klar, härligt härligt!  
såhär såg jag ut på julafton förra året, helt sjukt vad man förändras! & på jobbet idag sa jag "Jag har inte färgat håret på jättelänge" men det har jag ju visst kommer jag på när jag ser dessa bilder. Jag älskar julen! så himla mysigt! fast förra året jobbade jag på julafton (fast bara till klockan 3) kändes såklart lite konstigt då.. Får se hur det blir iår. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0