Good morning,starshine. The earth says hello!

dagen efter.. jag gillar dagen efter! När man bara slöar hela dagen kollar på bra filmer,pratar skit om gårdagen, äter lite för onyttigt... men vet inte riktigt vad jag tycker om gårkvällen för den var både bra & dålig. Haft en mysig dag idag iaf! Elin och jag bakade två små kladdkakor och åt dom och kollade film & sedan tog hon bussen hem vid 7. När hon hade åkt så slog jag på en film till & barnsligt nog var det kalle och chokladfabriken haha jag tycker att den filmen är jätte gullig & mysig. 
såhär såg jag ut igår, nån slags militär hahah & vet inte varför jag skulle ha blod, det vart bara så helt enkelt. 
alla bilder är tagna med min iphone som ni märker, är för att min "lilla" kamera har gått sönder.. och nu har jag lämnat alla mina grejer hos yoshi (jättesmart) så har inte ens min "stora" kamera.. synd för det är när det är maskerad som det är extra roligt att ta kort ju! menmen! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0