lite bilder från veckan;

köpt jordgubbar på lunchen nästan varje dag... favvo ju!

Det är inte så bra för mig det här med lunchrasten, äter snabbt och sedan går jag runt och kollar kläder istället..
praktiserat på LL-Design där jag nu trivs jätte jätte bra! härliga människor och nu denna vecka har bara flygit iväg! Känns både konstigt och tråkigt att det är sista dagen imorgon.
var och gjorde sista provningen på balklänningen så nästa gång jag kommer så kommer den vara helt klar & jag är så nöjd!Efter det åkte jag och fikade med älskade mormor.
Halsband som jag fick i födelsedagspresent.
Det var lite bilder från de senaste dagarna men nu ska jag sova är verkligen helt slut sen får jag inte försova mig imorgon (var ett mirakel att jag hann med bussen idag) Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0