Slutar blogga nu under en tid

Hej! Mår för tillfället skit.. Har mått dåligt både fre,lör & nu idag kämpat igenom med jobbet,pluggat & sovit massor. 
Går upp och ner hela tiden också, ibland mår jag jätte bra och ibland mår jag blä, hatar min mage. Får se hur jag känner mig imorgon. Proppat i mig tabletter hela denna dag så just nu mår jag prima fast helt utmattad bara.

Har iaf bestämt mig för att inte blogga på ett tag.
Tycker verkligen att det är jätte kul att blogga osv men måste ställa plugget före nu, fick en reminder när jag skrev upp allt som jag har kvar och satte upp det på garderobsväggen (då man ser hur mycket det verkligen är)

Så nu ska jag ta tag i mig själv göra klart allt jag har kvar & stänga av mobilen&datorn som ständigt distraherar mig från att plugga... Så hörs vi när jag är klar med skiten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0