så mycket att berätta men så lite tid.

Hejsan! Saknat bloggen ju! Just nu sitter jag på ett hotellrum i Stockholm har varit och kollat på bigbrother finalen med Lowisa & Emma (synd att inte Amandus vann!). Har hänt massor sen jag skrev sist men det orkar jag inte skriva om nu men visar lite bilder från de senaste tre dagarna.  Balen,som vart riktigt lyckad!
Kommer sakna denna glädjespridare när skolan slutar!
ännu mera från balen och en bild från nån spontan teater som jag,elin,micke&jonas gick på.
mat & golf, som jag var riktigt usel på (jag som hade fått för mig att jag var så bra på det)
& avslutar med tre bilder som togs för några timmar sedan. Nu ska jag plugga! ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0