Varför skulle min väckarklocka inte funka just idag?


ringar från: syster,mormor&gran canaria
Gick jätte bra hos sömmerskan igår! Hon kommer hjälpa mig med klänningen!! Ska bara ändra lite med mönstret osv. men kommer nog bli jätte bra! Är så glad! & hon var så himla trevlig dessutom. Hahahha gjorde bort mig lite nu imorse.. Pratade med emelie igår om att vi måste gå på plustimman som börjar vid 8 så att vi kan göra klart en uppgift som vi jobbar på tillsammans. Själklart så vaknar jag inte av klockan för att jag hade ljudlöst på?! och pappa är i malmö just nu så mamma väckte mig för ca en halvtimme sedan och undrade vrf jag inte hade åkt, så typiskt! Så nu ska jag göra iordning mig och äta frukost och sedan åka iväg till skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0