live in the moment



Har ju "lånat" min mormor&morfars hus undertiden dom är utomlands så har bott här sen ifredags, känns riktigt härligt att ha egna regler eller vad man säger & ända sen ifredags så har jag haft massa vänner,middagar,förfester
osv som man inte alltid kan ha när man bor hemma hos min "stora" familj eller klart man kan det men inte lika fritt som när man bor själv såklart & att städa&diska är inte alls så jobbigt faktiskt. Det är också därför jag inte har bloggat så mycket har haft fullt upp och igår pluggade jag på dagen och åkte senare på kvällen till ikea med mamma för att handla lite saker, hämtade också upp elin på hemvägen och hade myskväll här i huset igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0