Håll hårt i dina närmaste-Inlägget är till bästa vän, elin.

Gick in på elins blogg och såg gulligaste inlägget så kände att jag ville göra ett "gulligull" inlägg till min bästa.
Har inte hunnit träffas/ses och har glömt bort varandra den senaste veckan


Man kan så lätt ta en person för givet, det kan jag göra med dig. Har som en självklarhet att du alltid ska finnas här för mig för det är något som du alltid har gjort sen jag var 5 år. Du är ju den personen som alltid kommer betyda mest för mig & är så otoligt jävla glad över att vi träffades och att vi har hållt ihop i alla dessa år.




-Vi har samma sjuka humor & skrattar som mest gör jag när jag är med dig. Kommer ihåg det som igår när vi: lekte att vi var ekorrar i skogen,lekte med dockor,strejkade inför dina föräldrar när du skulle flytta ifrån min gata in till örebro,kände oss coola när vi gick runt med våra cigaretter (som var choklad/tuggumi cigaretter). När man var i den åldern så fanns det knappt några problem, som sedan kom i massor när man vart äldre, men det sköna då var att jag hade dig som stöttade genom allt, hur dumma saker jag än hade gjort eller hur idiotisk jag var så fanns du där. Min andra halva, det är verkligen  du.

Kommentarer
Postat av: elin

Fan gumman va fint!!<3 älskar dig bästa vännen!!

2012-02-09 @ 19:02:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0