Söndag;


söndag; dagen spenderades med elin(som sov hos mig natten innan),erik&gustav. Vi åkte iväg och köpte mat i pålsboda sedan hem till mig och gjorde tacos,kollade på film & pratade. Erik och gustav åkte hem vid 8-9 och då gjorde jag & elin te, när elin tog sin första klunk av te:t så spottade hon ut det lika snabbt & så började hon asgarva.

Jag fattade ingenting och började såklart skratta åt henne så säger hon "linni ta en klunk" & jag gör det (ångrart) hade ju råkat hälla i salt istället för socker & fy fan vad det smakade blä haha. Sedan satt vi i sängen och pratade om allt möjligt tills klockan blev runt 3 på natten, galet hur tiden kan gå så fort när jag spenderar den med dig, love u

Kommentarer
Postat av: elin

love you too!!

tack för oförglömliga dagar<3

2012-02-29 @ 00:52:39
Postat av: Linni

sv: tack själv hjärtat, gör vi om snart tycker jag! :*

2012-02-29 @ 19:55:07
URL: http://bylinni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0