lite bilder från kryssningen!




Precis när jag tar denna bilden så skulle killen där bakom gå fram och prata med mig haha vi båda skrattade ihjäl oss när vi kollade på denna bild sen som förövrigt jag ser groggy ut på? hahah




redo för nästa omgång efter 1-2 timmas sömn! konstigt nog vart jag inte trött förens på bussen påvägen hem.
Bilderna kommer ifrån kryssningen. Efter många om och men eller snarare försök att få tag i yoshi.. inte så lätt eftersom min iphone vart stulen under kryssningen (men det är en annan historia) så blir det träffa henne ikväll och ha myskväll förhoppningsvis. Nu städning och pluggning! + lägger upp massa nya inköp här senare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0