resa-det bästa som finns

"verkar som om du har rest mycket, vart har du varit nån stans? nyfiken!!"-Anna
Svar: Har faktiskt inte rest så väldigt mycket det är nu på senaste åren då jag fått ett jobb som jag har haft möjlighet att börja göra det. Så det har blivit endel resor som mestadels har varit till spanien: Barcelona,Playa the ingles&arguineguin. Också varit i London och manchester.

Bilden är från när jag var i arguineguin(Gran Canaria)
Resa är verkligen det roligaste man kan göra så man ska passa på när man är ung och har råd. Jag vill alltid ha en resa framför mig något att se fram emot och längta efter. Det första jag gör när jag kommer hem från en resa är att börja tänka&planera en ny, kan sitta och kolla på olika "ressidor" i timmar hahah är ni likadana? Nu är det bara ca 30 dagar kvar tills jag,alex&emelie åker till magaluf,längtar galet mycket!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0