Dagens lista


Dagens humör:
Seg men inte bitter!
Dagens mående: efter 10h sömn, ganska utvilad
Dagens borde: Jag borde göra läxan,borde fixa till mig,borde träna
Dagens frisyr: Gårdagens ruffs
Dagens smink: inget än så länge
Dagens klädsel: martins tröja(hjärta)
Dagens planer: måla,åka till tandläkaren & fixa till håret
Dagens materiella vill ha: mysig höstjacka
Dagens fundering: rött eller rosa?
Dagens beroende: kaffe,kaffe&kaffe mums!
Dagens tråkigaste: Att behöva åka till tandläkaren
Dagens längtan: att fortsätta med målningen som jag påbörjade igår
Dagens superlängtan: att börja gratta bästa vän imorgon
Dagens tidning: amerikanska Elle
Dagens låt: Someone like you-Adele

+ Bilden är från ilördags då jag&martin åt på jensens

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0