Utkast: Nov. 6, 2011

Idag är första dagen på ca 2 veckor som jag känner att jag mår riktigt bra. Jag känner för första gången att jag
klarar det här, att jag inte behöver ha mer ångest och sova dåligt över detta. för jag vet att det är rätt. Har aldrig
mått så dåligt som jag har gjort de senaste veckorna men det är ingenting som jag varken kan eller vill visa utåt.
Folk frågar och då sätter man på fakesmilet automatiskt och säger att allt är bra för jag är en sån person jag
vill helst inte visa mina negativa känslor jag håller dom hellre för mig själv. Jag har gömt mig hos mina
kompisar inte viljat vara själv planerat in att göra saker exakt varje dag För att jag vet att när jag är själv
kommer alla känslor,tankar som en smäll rakt i ansiktet och det har jag inte klarat av. men måste acceptera att
det är okej att inte vara okej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0