bitch you have more problem then vogue

Vaknade ganska sent idag så nu ska jag bara göra iordning mig och äta och sedan bär det av till
jobbet. Även fast det känns segt att jobba på lovet så behöver jag verkligen extra pengarna eftersom
jag ska resa så mycket detta år. blir 3 resor (förhoppningsvis) och en utav dom är till New york och dit
är det inte precis billigt att resa. Efter jobbet får jag se om jag träffar några vänner men annars så ska
jag träffa sigrid imorgon vi ska nog ut på kvällen sen på dagen så ska jag tvinga henne att hjälpa mig
med mina uppgifter från skolan för det blir somvanligt så att jag tänker att "jag har hela lovet på mig"
men sedan att jag aldrig tar mig tid för att göra uppgifterna... Tänker/Gör ni också så?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0