Är på min gamla ridskola

Sitter på min gamla ridskola och väntar på att lillasyster ska börja rida. Läskigt hur ett ställe inte har förändrats på 10 år till och med min favorit häst som jag hade här när jag var 6 år (en vit pytteliten tjockis häst) står kvar i samma box. Idag hade vi förresten stylist sm eller Utagning till det & jag var modell inte så kul att vara det när man blir så taggad att vara med och sminka men denna gång fick det bli så (visar bilder senare ikväll eller imorgon) efter det mötte jag upp morfar och vi gick lite på stan och kollade glasögon till honom och sen tog vi bussen hem och då vart det fika och massa prat med m&m och nu sitter jag somsagt på ridskolan och kollar på min söta syster som rider så vi hörs när jag kommer hem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0